Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Οι προηγούμενες διοργανώσεις

σελφ σέρβις CEO Forum 2016: Ασκήσεις ισορροπίας σε ασταθές περιβάλλον

Οι ανατροπές από την εξελισσόμενη συγκέντρωση των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και η προοπτική τους, οι εκτιμήσεις των προμηθευτών του κλάδου για τις συνέπειές της, οι θέσεις κι οι προθέσεις της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, καθώς και οι νεότερες τάσεις στην οργανωμένη λιανική διεθνώς ήταν οι βασικοί άξονες των εισηγήσεων και του διαλόγου στην 6η διοργάνωση του «σελφ σέρβις CEO Forum 2016» (23 Μαρτίου, Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς), που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό μας και τη Boussias Communications, παρουσία άνω των 350 υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς.

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του σελφ σέρβις CEO Forum 2016: Ασκήσεις ισορροπίας σε ασταθές περιβάλλον


σελφ σέρβις CEO Forum 2015: Χαρτογραφούμε το μέλλον!

Στις 17 Μαρτίου το πνεύμα της αγοράς των FMCG προϊόντων κατέκλυσε το Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, στο Μαρούσι, στην κορυφαία ετήσια ημερίδα του κλάδου, που διοργάνωσε το σελφ σέρβις και παρακολούθησε πλήθος στελεχών των σούπερ μάρκετ, των προμηθευτών ταχυκίνητων προϊόντων και των εμπλεκόμενων φορέων και υπηρεσιών. Η συζήτηση έδειξε ότι σε μια εποχή οικονομικής ασφυξίας για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις, πρωτοφανούς επιτάχυνσης των εξελίξεων εκτός και εντός της χώρας και άρδην μεταβολών στον κλάδο στην κατεύθυνση της συγκέντρωσής του, οι ευκαιρίες βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων όχι μόνο δεν λείπουν, αλλά περιμένουν...

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του σελφ σέρβις CEO Forum 2015: Χαρτογραφούμε το μέλλον!


σελφ σέρβις CEO Forum 2014: Συν-θέτοντας το αύριο

Στις 15 Απριλίου 2014 η καρδιά της αγοράς των FMCG προϊόντων χτύπησε στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, στο Μαρούσι, στην κορυφαία ημερίδα του κλάδου, που διοργάνωσαν το περιοδικό μας και η Boussias Communications και παρακολούθησαν περισσότερα από 450 στελέχη του λιανεμπορίου, της βιομηχανίας και των εμπλεκόμενων φορέων και υπηρεσιών. Η συζήτηση επιβεβαίωσε ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν πάψει να αντιμετωπίζουν το δεδομένο οικονομικό περιβάλλον ως κατάσταση «εκτάκτου ανάγκης». Αντίθετα, διαμορφώνουν τις στρατηγικές τους στην προοπτική μιας νέας κανονικότητας, βασικό χαρακτηριστικό της οποίας θα είναι τα χαμηλά εισοδήματα των καταναλωτών.

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του σελφ σέρβις CEO Forum 2014: Συν-θέτοντας το αύριο


σελφ σέρβις CEO Forum 2013: Changing Together

Επρόκειτο ασφαλώς για το γεγονός της χρονιάς! Λιανέμποροι και προμηθευτές, συγκεντρωμένοι και διαλεγόμενοι με εαυτούς και κυβερνητικά στελέχη στις 8 Μαρτίου 2013, στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς, στο κλαδικό συνέδριο του περιοδικού μας, που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications, ύφαναν την πλοκή του πιο πληθωρικού, πυκνού και δραματικού ρεπορτάζ για τον κλάδο των τελευταίων χρόνων...

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του σελφ σέρβις CEO Forum 2013: Changing Together


The Future of Selling Consumer Goods: Working together on our common path to recovery

Η αγορά απαντά µε συνεργασία στην ύφεση

Με ζωηρές και μεστές περιεχομένου συζητήσεις για τη συνεργασία οργανωμένου λιανεμπορίου-βιομηχανίας και πλούσιο προβληματισμό για την αντιμετώπιση της ύφεσης εξελίχθηκε ο διάλογος στο συνέδριο που διοργάνωσε στις 10 Απριλίου 2012 το σελφ σέρβις, παρουσία άνω των 400 στελεχών - εκπροσώπων της παραγωγής και διανομής των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του The Future of Selling Consumer Goods: Working together on our common path to recovery


The Future of Selling Consumer Goods: An audience with Pierre-Olivier Beckers, CEO of Delhaize Group

Τον Απρίλιο του 2011, ο CEO της Delhaize παρουσιάζει στην ελληνική αγορά τη στρατηγική του ομίλου

Το 2009 ο Pierre-Olivier Beckers παρουσίασε τη νέα στρατηγική της Delhaize με την ονομασία New Game Plan. Αυτή η στρατηγική έχει ήδη δώσει αποτελέσματα. Με κύκλο εργασιών πάνω από 20,8 δισ. ευρώ και 2.800 καταστήματα (στοιχεία 2010) ο όμιλος αντιστέκεται με επιτυχία στην κρίση και προχωρεί σε διεύρυνση της παρουσίας του σε νέες αγορές (η εξαγορά τον Μάρτιο του 2011 της Maxi Group στη Σερβία του έδωσε ηγετική θέση στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης). Και αξίζει να σημειωθεί πως το 2010 η μεγαλύτερη ανάπτυξη κύκλου εργασιών αφορούσε στην Ελλάδα (ΑΒ Βασιλόπουλος, +6,3%).

Παρουσιάσεις ομιλητών του The Future of Selling Consumer Goods: An audience with Pierre-Olivier Beckers, CEO of Delhaize Group


The Future of Selling Consumer Goods: Winning Together in difficult times

Όλη η αγορά ήταν εκεί

Με την παρουσία άνω των 500 στελεχών επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών τους πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου 2011 το συνέδριο του σελφ σέρβις «Winning Together in Difficult Times». Υψηλόβαθμα στελέχη από τις σημαντικότερες αλυσίδες και τις προμηθευτικές εταιρείες της ελληνικής αγοράς αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την ανάγκη ουσιαστικής συνεργασίας και τις στρατηγικές κινήσεις προσαρμογής στις νέες απαιτήσεις.

Διαβάστε το άρθρο στο σελφ σερβις

Παρουσιάσεις ομιλητών του The Future of Selling Consumer Goods: Winning Together in difficult times


The Future of Selling Consumer Goods '09

Terry Leahy

O Terry leahy και οι συνομιλητές του άνοιξαν Δρόμο Επιτυχίας στο Retail

Με πρωτοφανή προσέλευση ανώτατων και ανώτερων στελεχών του χώρου του λιανεμπορίου - και όχι μόνο - ολοκληρώθηκε χθες το συνέδριο "The Road to Success in Retail" και η εκδήλωση "The Future of Selling Consumer Goods" που διοργάνωσαν η Boussias Communication και ο ΣΕΛΠΕ, με κεντρικό ομιλητή τον Sir Terry Leahy, CEO της Tesco.

Διαβάστε το άρθρο στο Marketing Week

Παρουσιάσεις ομιλητών του The Future of Selling Consumer Goods '09


  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR