Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

8° συνέδριο σελφ σέρβις: Food Retail CEO Forum

σελφ σερβις | 30 Ιανουαρίου 2018 | 09:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Βιομηχανία,Συνέδρια

Η αγορά τoυ λιανεμπορίου τροφίμων βρίσκεται διεθνώς σε αναβρασμό: Νέες αγοραστικές συμπεριφορές, νέα κανάλια αγορών, νέες μορφές συνεργασίας, συγχωνεύσεις και εξαγορές. Στην πορεία προς μια νέα ισορροπία, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων και οι προμηθευτές τους βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης ή αναζήτησης της πιο αποτελεσματικής στρατηγικής, που έχει στο επίκεντρο την άμεση και σύμφωνη με τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της εποχής απάντηση σε κάθε απαίτηση των πελατών.

Συμβάλλοντας στην ενημέρωση και την ανάπτυξη γόνιμου προβληματισμού σχετικά με το μέλλον της αγοράς, το περιοδικό μας ανακοίνωσε την 8η διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου του, που κάθε χρόνο συγκεντρώνει πάνω από 400 υψηλόβαθμα στελέχη, με διευρυμένη θεματολογία και τίτλο «Retail on Demand: Ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη όποτε και όπως το επιθυμεί!». Το συνέδριο διοργανώνεται την Τρίτη, 20 Μαρτίου, στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ και τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΣΕΒΤ), του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) και του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο των εργασιών του το κανάλι των σούπερ μάρκετ, επεκτείνει τα ενδιαφέροντά του στα συναφή κανάλια λιανικής, που αλληλοεπηρεάζονται από άποψη καινοτομιών στο μάρκετινγκ, την τεχνολογία, τους τρόπους πώλησης κλπ, διεκδικώντας μερίδιο από μια ενιαία αγορά, στην οποία απευθύνονται από κοινού ανταγωνιστικά ή και με συνέργειες. Βασικός στόχος της φετινής διοργάνωσης είναι η παρουσίαση και η ανάλυση, μέσω εξειδικευμένων εισηγήσεων και διαλόγου, των εξελίξεων του κλάδου –επιχειρηματικών και θεσμικών–, καθώς των νέων τάσεων και ιδεών στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Ομιλητές
Οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες από Έλληνες και ξένους εισηγητές και τον διάλογο μεταξύ εκπροσώπων της ηγεσίας των επιχειρήσεων του κλάδου, αλλά και να λάβουν τεκμηριωμένες απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα. Οι μέχρι στιγμής επιβεβαιωμένοι ομιλητές είναι οι εξής:

    International Keynote Speaker:
  • Domenico Brisigotti, CEO, Coop Italian Food, Commercial Director, Coop Italia Non Food
    On stage interview:
  • Δημήτρης Αυλωνίτης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης.
    Χαιρετισμοί-ομιλίες:
  • Νίκος Καραγεωργίου, πρόεδρος, ΕΣΒΕΠ
  • Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ

Έρευνα:
Αποκλειστικά στοιχεία έρευνας, αναλύσεις και εκτιμήσεις για τον κλάδο παρουσιάζουν:

  • Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Λευτέρης Κιοσές, Διευθυντής Έρευνας, ΙΕΛΚΑ
  • Παναγιώτης Μπορέτος, Commercial Director, Deputy Managing Director, IRI
  • Αλέξανδρος Φλώρος, Retail Vertical Leader, Mediterranean Cluster, Nielsen

Ποια θέματα θα συζητηθούν στο συνέδριο
Στο Food Retail CEO Forum, μέσω των εισηγήσεων και του διαλόγου, θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

  • Πώς και με τι σκεπτικό αναδιοργανώνουν τα δίκτυα καταστημάτων τους σήμερα οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και πώς εξελίσσεται ο ανταγωνισμός τους;
  • Ποιες αλλαγές στο δημογραφικό και οικονομικό προφίλ της χώρας λαμβάνει υπόψη του σήμερα στη διαμόρφωση της στρατηγικής του το ηγετικό μάνατζμεντ των λιανεμπορικών και προμηθευτικών επιχειρήσεων;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του πελάτη σήμερα που ωθούν στη δυναμική εξέλιξη των επιχειρηματικών μοντέλων, που του απευθύνονται προκειμένου να ικανοποιήσουν αποτελεσματικότερα τις ανάγκες του; Με ποια εργαλεία καταγράφονται και αναλύονται;
  • Ποια είναι η εξέλιξη των βασικών μεγεθών του κλάδου (κύκλος εργασιών, κερδοφορία, δίκτυο καταστημάτων, αριθμός προμηθευτών κλπ) και ποιες είναι οι προβλέψεις των ειδικευμένων ερευνητών για το 2018;
  • Πώς αξιοποιούν σήμερα τα σούπερ μάρκετ τις εμπειρίες και τις καινοτομίες των συναφών καναλιών διανομής (food to go, αρτοζαχαροπλαστεία, καφέ, πώληση φρούτων & λαχανικών, κρεοπωλεία κλπ);
  • Ποιες είναι οι πιο σημαντικές εφαρμογές της τεχνολογίας στις B2B και Β2C σχέσεις (self scanning, mobile technologies, e-payments, robotics, AI, κλπ), που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;
  • Ποιο είναι το αύριο των online πωλήσεων;
  • Ποιες θεσμικές αλλαγές υλοποιήθηκαν, ποιες σχεδιάζονται από την πολιτεία και τι ζητούν οι επιχειρήσεις;

Το κοινό του συνεδρίου
Τις εργασίες του συνεδρίου παρακολουθούν CEOs, COOs, General Managers, Sales Directors, Sales Managers, Buyers, Key Account Managers, Marketing Managers, Trade Marketing Managers, Logistics Managers, και, γενικότερα, ανώτερα στελέχη από όλα τα τμήματα που παίζουν αποφασιστικό ρόλο στη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής των επιχειρήσεων του κλάδου της λιανικής τροφίμων και των προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται στο εν λόγω κανάλι διανομής.
Περισσότερα στοιχεία στο: www.selfserviceceoforum.gr