Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

σελφ σερβις CEO Forum 2017: Το τώρα και το αύριο του κλάδου σε δημόσιο διάλογο

σελφ σερβις | 22 Φεβρουαρίου 2017 | 12:13 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Συνέδρια

Οι επιπτώσεις των αποτυχημένων «συνταγών» έγιναν ιδιαίτερα αισθητές το 2016, και εξακολουθούν να δυσχεραίνουν την προσπάθεια έστω βραχυπρόθεσμου σχεδιασμού των επιχειρήσεων. Σε αυτό το περιβάλλον, η ανάπτυξη διαλόγου σχετικά με τις προϋποθέσεις ανάπτυξης των επιχειρήσεων καθίσταται απαραίτητη προϋπόθεση για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Με αυτό τον στόχο διοργανώνεται για 7η χρονιά το «σελφ σέρβις CEO Forum», με κεντρικό ομιλητή τον Dick Boer, CEO του ομίλου Ahold Delhaize.

Υπό τον γενικό τίτλο «Στρατηγικές Ανάπτυξης σε Αβέβαιους Καιρούς», θα αναλυθούν στο συνέδριο της 20ης Μαρτίου οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η αγορά, θα δημοσιοποιηθούν οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές επιλογές σημαντικών επιχειρήσεων του κλάδου και θα παρουσιαστούν νέες ιδέες και πρακτικές που απαντούν δημιουργικά στον προβληματισμό σχετικά με τη μελλοντική εικόνα του.

Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Metro AEBE, θα απευθύνει στο κοινό του συνεδρίου ομιλία, με κεντρικό θέμα τη στρατηγική της επιχείρησης και ειδικότερα τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της ολοκλήρωσης του πλάνου ενσωμάτωσης της εξαγορασθείσας το 2016 Αφοί Βερόπουλοι. Από την πλευρά της, η κ. Ζέτα Χειμωνίδου, VP marketing & strategy Ελλάδος της ΑΒ Βασιλόπουλος, θα αναφερθεί στη χρήση σύγχρονων εργαλείων για τη μελέτη των δεδομένων της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών και την αξιοποίησή τους για την ανταπόκριση στις απαιτήσεις τους, τη διαφοροποίηση, την ενίσχυση της πιστότητας στην αλυσίδα και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Εκ μέρους των προμηθευτών, συμμετέχουν με ομιλία σχετική με τη στρατηγική των επιχειρήσεών τους οι κ.κ.:
Αντώνης Μαυριδόγλου, Διεθύνων Σύμβουλος, ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα ΑΕ, Ιωάννα Χριστοπούλου, Γενική Διευθύντρια, Κλάδος Καταναλωτικών Προϊόντων, L’Oréal Hellas AE και Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Αντιπρόεδρος, Creta Farms AE.

Εκπροσωπώντας το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με την ιδιότητα του επιστημονικού συμβούλου, ο καθηγητής κ. Γιώργος Δουκίδης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για το συνέδριο, με θέμα τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα σούπερ μάρκετ από νέες αγορές, καθώς και την αγοραστική συμπεριφορά που σχετίζεται με τις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που εντάσσονται σε αυτές.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ). Στην έναρξη του συνεδρίου θα απευθύνουν χαιρετισμό εκ μέρους του ΣΕΒΤ ο κ. Ιωάννης Γιώτης, αντιπρόεδρος, και εκ μέρους του ΕΣΒΕΠ, ο κ. Νίκος Καραγεωργίου, πρόεδρος.

O Dick Boer, keynote speaker
Η συγκέντρωση του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων εντείνεται, με σημεία-σταθμό αυτής της εξέλιξης την πτώχευση της Μαρινόπουλος το 2016 και την κατάθεση πρότασης εξαγοράς από τη Σκλαβενίτης, διαδικασία που είναι ακόμη σε εξέλιξη, αλλά και την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι από τη Metro, με θετικό απολογισμό σε αυτή την περίπτωση για εργαζόμενους και προμηθευτές.

Η εμμονή των δανειστών σε υλοποίηση υφεσιακών μέτρων, οι διεθνείς εξελίξεις και η διάχυτη αβεβαιότητα για το μέλλον αφήνουν πλέον τα σημάδια τους και στον τομέα των τροφίμων, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για περαιτέρω ισχυροποίηση των «μεγάλων» της αγοράς και τη στροφή μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων σε αναζήτηση αγοραστή.

Η ένταση του ανταγωνισμού μεγαλώνει και η έκβαση της μάχης για τις πρώτες θέσεις είναι ακόμη και για τους ισχυρούς του κλάδου καθοριστικής σημασίας για το μέλλον τους.

Σε διεθνές επίπεδο, η συγχώνευση των ομίλων Ahold Delhaize αποτελεί επίσης σημείο των καιρών. Οι δύο όμιλοι, εκ των οποίων ο ένας (Delhaize) είχε ήδη δυναμική παρουσία στη χώρα μας μέσω της AB Βασιλόπουλος, ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν ως Ahold Delhaize Group την νέα τους στρατηγική, δίνοντάς της τον τίτλο «Better Together». Ο όμιλος αναπροσαρμόζει τη στρατηγική του σύμφωνα με τα δεδομένα της οικονομικής κρίσης, της δυναμικής των αγορών στις οποίες έχει παρουσία και των τοπικών αλυσίδων στις οποίες έχει επενδύσει. Με την ανακοίνωση της στρατηγικής «Better Together», η Ahold Delhaize αποκαλύπτει τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί τα επόμενα χρόνια, όπως η αξιοποίηση της διεθνούς παρουσίας της για την ισχυροποίηση των τοπικών brands, η εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ έως το 2019, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης των δύο ομίλων, ο αυστηρότερος έλεγχος του κόστους, ο διπλασιασμός των online πωλήσεων από το 2016 έως το 2020 κ.ά. Το ελληνικό brand, όπως δείχνουν οι επίσημες δηλώσεις, αλλά και οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στην ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι ιδιαίτετης σημασίας για τον όμιλο. Γι΄αυτό και η συμμετοχή του Dick Boer, President & CEO της Ahold Delhaize στο «σελφ σέρβις CEO Forum 2017», ως κεντρικού ομιλητή του συνεδρίου, αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τα στελέχη του κλάδου.

Τα πλάνα του ομίλου για ανάπτυξη στη διεθνή αγορά, η κατανομή των μελλοντικών του επενδύσεων, οι πρακτικές που απαντούν σε σύγχρονες τάσεις στο λιανεμπόριο και ο ρόλος της ελληνικής αγοράς στο πλαίσιο των διεθνών ανακατατάξεων είναι σήμερα πιο επίκαιρη από ποτέ.

Συζήτηση σε πάνελ για στρατηγική και online λιανεμπόριο
Στην ατζέντα της φετινής διοργάνωσης έχουν ενταχθεί δύο πάνελ, στο πλαίσιο των οποίων θα τεθούν προς συζήτηση σημαντικά ζητήματα στρατηγικής σημασίας, που απασχολούν τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα την ανώτερη διοίκηση.

Στο πρώτο πάνελ, στο οποίο τη συζήτηση συντονίζει ο κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, αναλύονται τα «δυνατά» και τα «αδύναμα» σημεία του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας και οι στρατηγικές κινήσεις που μπορούν να διασφαλίσουν την ανάπτυξή τους, αλλά και την ενίσχυση του ρόλου τους στην ελληνική οικονομία. Στο πάνελ συμμετέχουν υψηλόβαθμα στελέχη σημαντικών επιχειρήσεων συμβούλων εταιρειών (Accenture, Deloitte Ελλάδας, PwC).

Στο δεύτερο πάνελ, με συντονιστή τον κ. Παναγιώτη Γκεζερλή, CEO & head of consulting της Convert Group, συζητούνται ζητήματα σχετικά με την online επιχειρηματικότητα στον τομέα πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, την ελληνική πραγματικότητα, τις προκλήσεις, τις διεθνείς τάσεις και τις προοπτικές για το άμεσο μέλλον. Στο πάνελ συμμετέχουν στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με αμιγώς online παρουσία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ που διαθέτουν και online κανάλι πώλησης (Διονύσης Ζήβας, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, Net Spirit ΑΕ - welovesupermarkets.gr, Δημήτρης Κορωναίος, Omni-channel & Loyalty Director, ΑΒ Βασιλόπουλος, Ζίνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, e-fresh.gr, Βασίλης Στασινούλιας, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Yoda.gr, Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ).

Διεθνείς τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον
Οι νέες τάσεις που δίνουν τον τόνο στις εξελίξεις στον κλάδο θα παρουσιαστούν στο συνέδριο από τον Miloš Ryba, Senior Retail Analyst International του IGD, του μεγαλύτερου βρετανικού φορέα συνεργασίας των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτικών επιχειρήσεων της χώρας. Αξιοποιώντας την εμπειρία που αποκόμισε ασχολούμενος ερευνητικά με τo διεθνές λιανεμπόριο και τις αναδυόμενες αγορές για πάνω από μια δεκαετία, αλλά και τα στοιχεία έρευνας και ανάλυσης του IGD, θα απευθυνθεί στους συνέδρους εμβαθύνοντας σε τρεις βασικές τάσεις: την ανάπτυξη της multi-channel προσέγγισης από τις εκπτωτικές αλυσίδες, τη διαμόρφωση concept stores σύμφωνα με το αγοραστικό ταξίδι (shopping missions) και την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την επίτευξη της πολυπόθητης διαφοροποίησης.

On stage interview
Αντώνης Παπαδεράκης, Γ. Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή
Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή κ. Αντώνης Παπαδεράκης θα παραχωρήσει, στο πλαίσιο του συνεδρίου, συνέντευξη στον δημοσιογράφο κ. Πλάτωνα Τσούλο, συντάκτη του σελφ σέρβις και διευθυντή σύνταξης της εφημερίδας Ναυτεμπορική. Κατά τη διάρκεια της δημόσιας συζήτησης, ο γενικός γραμματέας θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με τις πρωτοβουλίες του υπουργείου που αφορούν στον κλάδο, τα αιτήματα της αγοράς για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας του, τη δημιουργία συνθηκών υγιούς ανάπτυξης και συνεργασίας, αλλά και στον ρόλο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.

  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR