- ΧΟΡΗΓΟI
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018
Ο Αλέξανδρος Φλώρος είναι Διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της Nielsen, για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και του Ισραήλ, ενώ παράλληλα αποτελεί ενεργό μέλος της Διοικητικής ομάδας της Nielsen Ελλάδας από το 2009.
Ξεκίνησε την εργασιακή του πορεία στην Nielsen τo 200, αναλαμβάνοντας αρχικά τη θέση του Retailer Services Executive και έχοντας την ευθύνη των λογαριασμών σημαντικών λιανέμπορων, που δραστηριοποιούνται τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αγορά. To 2007 προήχθη σε Διευθυντή Λιανεμπορίου Ελλάδας, ενώ το 2012 ανέλαβε διευρυμένες ευθύνες στρατηγικής καθοδήγησης των αντίστοιχων ομάδων Βουλγαρίας και Κύπρου.
Πριν τη Nielsen, εργάστηκε σε ποικίλους ρόλους στην εμπορική ομάδα της Carrefour Marinopoulos, απ’όπου ξεκίνησε την καριέρα του.
Μεταξύ άλλων, οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης του στη Nielsen είναι η εδραίωση ισχυρών σχέσεων με τους λιανέμπορους, η διαχείριση των ετήσιων συμφωνιών, η ανάπτυξη και εδραίωση νέων υπηρεσιών και προϊόντων στις αντίστοιχες αγορές και η χάραξη της στρατηγικής για την προώθηση των υπηρεσιών της Nielsen στο λιανεμπόριο, για τις περιοχές της ευθύνης του.
Ο Αλέξανδρος είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Ουαλίας, με αντικείμενο τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και κάτοχος τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών με κατεύθυνση το Marketing, από το Πανεπιστήμιο του Stirling.
Μέσα από σύντομη περιγραφή του ευρύτερου περιβάλλοντος, θα γίνει μία εκτενής αναφορά στις τάσεις και εξελίξεις στο ελληνικό λιανεμπόριο τα τελευταία χρόνια, όπως αυτές διαμορφώθηκαν από τις πρακτικές που ακολούθησαν οι μεγάλοι του κλάδου. Ειδικότερα, για τις προωθήσεις που χρησιμοποιήθηκαν ως όχημα για την διατήρηση μεριδίων, θα επιχειρηθεί μία ανάλυση των επιπτώσεων τους στις εταιρείες αλλά και στην καταναλωτική συμπεριφορά.